Enter your search terms:
Top

Archive

Promotie leafleting door to door Pizza Hut

Obiectiv: Distributia a peste 500.000 hangere/ luna cu meniul si cele mai bune oferte de la Pizza Hut Delivery din Bucuresti, Iasi si Cluj. Mecanism: Hangerele sunt plasate pe clanta usilor din blocuri  sau case si la receptia cladirilor de birouri. Rezultate:  In saptamanile in care se face...

Caravana Vichy Capital Soleil – Luna sanatatii pielii

Obiectiv: Oferirea de consultanta  trecatorilor privind beneficiile folosirii produselor de protectie solara Vichy, promovarea si vanzarea acestora in cadrul unor piscine si plaje din Bucuresti, Brasov, Timisoara si Mamaia. Mecanism: Promoterii faceau teste de hidratare si ofereau sfaturi  privind  tipul de produse recomandate pielii fiecaruia si riscurile expunerii...

Promotie in store Dorna – ”Salvati copiii nascuti prematur!”

Obiectiv: Invitarea clientilor Mega Image, Cora, Real si Profi sa se alature campaniei sustinuta de Dorna si Simona Halep ,de a ajuta copiii nascuti prematur prin achizitia de produse Dorna. Mecanism: Promoterii oferau clientilor materialele campaniei: postcarduri si bratari cu mesajul campaniei, flyere si scratch carduri cu ajutorul...

Promotie in store frufru

Obiectiv: Promovarea si vanzarea  de juice-uri  si smoothie-uri Frufru  in minimarketurile Inmedio  si 1 Minute  din Bucuresti. Mecanism: Promoterii ofereau  spre degustare juice-uri si smoothie-uri  Frufru , cu scopul de a convinge  cat mai multe persoane  sa testeze si sa cumpere produse sanatoase  si energizante. Rezultate: Cresterea semnificativa...

Promotie in store Polimark

Obiectiv: Promovarea si vanzarea produselor Polimark  (mustar, ketchup si maioneza) in hypermarketurile Carrefour , Auchan, Kaufland, Cora, dar  si magazine de tip TT din Bucuresti. Mecanism: Promoterii ofereau detalii despre beneficiile fiecarui produs, precum si pliante pe care erau atasate mostre din fiecare produs. Rezultate:  Cresterea considerabila a vanzarilor...

Promotie Vichy Idealia

Obiectiv:  Informarea, promovarea si vanzarea noii crème Vichy in centrele comerciale din Bucuresti, Cluj si Timisoara. Mecanism: Promoterii ofereau informatii privind noua crema Vichy, invitau trecatorii sa ii testeze efectele imediate si finalizau procesul de vanzare. Rezultate:  Dublarea vanzarilor pe perioada promotiilor....

Prezentare de produs EMOVA

Obiectiv:  Prezentarea noului produs Cheque Dejeuner – kitul  EMOVA si vanzarea unui numar cat mai mare de pachete. Mecanism: Actiune desfasurata in decembrie 2012 in magazinele Diverta si Media Galaxy  din Bucuresti.  Promoterii prezentau produsul tuturor clientilor aflati in cautarea cadoului perfect. Rezultate: Vanzarile produsului EMOVA au fost notabile...

Promotie in store Tefal, Moulinex, Rowenta

Obiectiv:  Promovarea si vanzarea produselor Tefal, Moulinex, Rowenta in cele mai mari hipermarket-uri si magazine de profil din Romania. Mecanism: Derularea promotiilor in  peste 30 magazine din Bucuresti si din tara, unde promoterii prezentau produsele din gama Tefal, Moulinex, Rowenta, cu finalizarea procesului de vanzare. Rezultate:  Cresterea constanta...